افزایش بازدید جستجوی گوگل و راهنمای استفاده


افزایش بازدید جستجوی گوگل و راهنمای استفاده از آن:

(عبارات کلیدی خود را در صفحات گوگل بصورت کاملا طبیعی ارتقا دهید)


1 – از منوی بالا ثبت نام و پس از تاییدیه در بخش ورود کاربران وارد سیستم شوید.

2 – به منظور دریافت بازدید برای سایت و وبلاگ خود یا باید کیف پول خود را شارژ نمایید یا در حالت رایگان از سایت های دیگران کسب درآمد و بازدید کنید و آن مبلع را به سایت خود اختصاص دهید. این سرویس هم بصورت رایگان قابل استفاده است و هم بصورت شارژ مستقیم پول . جهت شارژ کیف پول دو راه در نظر گرفته شده است.

روش اول شارژ کیف پول جهت افزایش بازدید جستجوی گوگل:

از طریق واریز مستقیم می باشد. برای شارژ کیف پول خود در این روش، در پنل کاربری خود به قسمت حساب کاربری » شارژ کیف پول مراجعه نمایید و اقدام به شارژ کیف پول خود به میزان دلخواه نمایید.

برای شارژ کیف پول می توانید از بسته های در نظر گرفته شده در این قسمت استفاده کنید تا از هدیه این بسته ها نیز بهره مند شوید.

راه دوم شارژ کیف پول الکترونیکی جهت افزایش بازدید جستجوی گوگل:

شارژ ناشی از کسب درآمد سایت است که میتوانید از منوی بالای همین سایت نحوه کسب درآمد را از منوی ” راهنمای کسب درآمد” آموزش ببینید.

افزودن سایت ها:

3 – برای افزودن سایت خود، در پنل کاربری از منو سمت راست ” جستجوی گوگل” و سپس ” کمپین های من” و  “افزودن کمپین” را انتخاب نمایید.

در صفحه جدید نامی برای تبلیغ خود انتخاب نمایید و کلمه کلیدی مورد نظر خود را به همراه آدرس سایت و یا وبلاگ مورد نظر وارد نمایید.

توجه کنید که قبل از ثبت سایت حتما کد اعتبار سنجی را داخل سایت خود قرار دهید. در غیر این صورت بازدیدی از سایت شما انجام نخواهد شد و سرویس افزایش بازدید جستجوی گوگل برای شما فعال نخواهد شد.

4 – پس از انتخاب تعداد بازدید روزانه و نوع بسته ثانیه ای بازدید از لینک مورد نظر شما، حداکثر جستجو و شماره صفحه گوگل و …می توانید هزینه هر بازدید را مشاهده نمایید.

مدیریت کمپین ها:

5 – پس از پر کردن همه قسمت ها بر روی کلید “افزودن تبلیغ” کلیک نمایید. سپس می توانید وضعیت تبلیغ خود را از قسمت “کمپین های من >> مدیریت کمپین ها” مشاهده نمایید.

نحوه شارژ افزایش بازدید جستجوی گوگل:

6 – برای آغاز بازدید از تبلیغ شما ابتدا باید در این قسمت بر روی کلید “عملیات” که در رو به رو تبلیغ مورد نظر قرار دارد کلیک کنید و با انتخاب عبارت “شارژ جستجو” هزینه مورد نظر خود را به تبلیغ خود اختصاص دهید.

تایید سایت:

7 – پس از تایید تبلیغ از طرف پشتیبانی سایت، بازدید از لینک شما آغاز خواهد شد.


سایر اطلاعات در این بخش
افزایش بازدید جستجوی گوگل
افزایش بازدید جستجوی گوگل






سوالی دارید؟

اکنون به ما بپیوندید

از منوی بالا ثبت نام کرده و پس از ورود به سایت از طریق تیکت پشتیبانی سوال خود را مطرح نمایید. همچنین میتوانید حتی بدون داشتن تخصص یا داشتن وب سایت کسب درآمد کنید.




دنبال کنید

شبکه های اجتماعی

فعالیت ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.



کلیه حقوق این سایت برای رنک وب محفوظ می باشد. هر گونه کپی برداری از ظاهر این سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.