افزایش بازدید پنجره ای 4، 12 و 18 پنجره


افزایش بازدید پنجره ای گزینه ای بسیار مناسب برای افزایش رنک الکسا میباشد. بازدید های بیشمار و انفجاری راهگشای ارتقا در الکسا است. شما پس از ورود به سایت پنل قدیمی ما و زدن دگمه بازدید اتوماتیک امتیاز کسب کرده و به همان اندازه و بطور همزمان از سایت شما بازدید می شود .

البته باید سایت شما فعال شود تا از سایت شما بازدید شود.

در صورتی که سایت شما تایید نشده و در انتظار تایید است امتیاز شما ثبت شده و بلافاصله بعد از تایید سایت شما بازدیدها شروع می شود.

تایید سایت جهت بازدید:

تایید سایت نیز توسط ما صورت میگیرد که این ممکن است بین 1 الی 24 ساعت بطول بیانجامد. این امکان در پنل قدیمی ما موجود است و اگر کاربر آن پنل بوده اید که هیچ ولی اگرقصد استفاده از آنرا دارید باید در آن ثبت نام مجدد بکنید و از خدمات رایگان آن پنل استفاده نمایید.

کدام سیستم ما بر روی پنل قدیمی کار میکنند:

توجه نمایید تنها سیستم افزایش بازدیدی که بر روی پنل قدیمی کار میکنه همین سرویس است و الباقی سرویس ها بر روی پنل جدید میزبان شما هستند. 2 پنل در سایت ما کلا وجود داره و برای هر کدام از پنل ها باید ثبت نام جداگانه داشته باشید.


  • آیا بازدید های پنجره ای رایگان است؟
  • آیا در افزایش بازدید پنجره ای ای پی ها تکراریست؟
  • برای ارتقاء Bounce Rate چکاری باید بکنم ؟
  • آیا در افزایش بازدید پنجره ای نیاز هست من کدی رو در هدر سایتم قرار بدم؟
  • افزایش بازدید پنجره ای چگونه کار می کند؟
  • آیا باید پنجره بازدید خودکار باز بماند؟
  • چرا بازدیدی که تو پنلم تو رنک وب نشون میده انجام شده آمارش با سایتم فرق میکنه ؟
  • آیا بازدیدها ربات است یا واقعی است؟
  • چرا من وقتی بازدید اتوماتیک میکنم و امتیاز کسب میکنم امتیازم ثبت نمی شود؟
  • آیا بازدیدکنندگان قصد خرید یا عضویت در سایت من را دارند؟
  • آیا سایت شما امکان اسپم کردن دارد؟
  • چرا گاهی اوقات از سایت من بازدید کمتر صورت میگیرد؟
آیا بازدید های پنجره ای رایگان است؟

بله .  بصورت رایگان میتوانید از سایت های دیگران بازدید کرده و پس از کسب امتیاز بر اساس آن امتیاز از سایت شما بازدید خواهد شد.

البته این امکان فراهم شده است که اگر حوصله بازدید از سایت دیگران را ندارید میتوانید در همان پنل قدیمی بسه خریداری نمایید تا به همان میزان از سایت شما بازدید شود.

آیا در افزایش بازدید پنجره ای ای پی ها تکراریست؟

بله .  در این روش بر خلاف سایر سرویس های ما ممکنه مثلا 1000 تا یوزر در سایت حضور داشته باشند که هر کدام مثلا 100 هزار بازدید و امتیاز کسب کنند و شما برای 1 ای پی مشاهده میکنید ده ها بار بازدید انجام داده است. البته این تکرار بازدید چیز بدی نیست و برای افزایش رتبه الکسا بسیار تاثیر گذار است.

برای ارتقاء Bounce Rate چکاری باید بکنم ؟

برای بازدید صفحات مختلفی از سایتتون ترجیحا سبک و در سیستم اضافه کنید.

آیا در افزایش بازدید پنجره ای نیاز هست من کدی رو در هدر سایتم قرار بدم؟

خیر..به هیچ عنوان نیاز نیست

افزایش بازدید پنجره ای چگونه کار می کند؟

شما پس از ورود به سایت و زدن دگمه بازدید اتوماتیک امتیاز کسب کرده و به همان اندازه و بطور همزمان از سایت شما بازدید می شود . البته باید سایت شما فعال شود تا از سایت شما بازدید شود. اما در صورتی که سایت شما تایید نشده و در انتظار تایید است امتیاز شما ثبت شده و بلافاصله بعد از تایید سایت شما بازدیدها شروع می شود.

تایید سایت نیز توسط ما صورت میگیرد که این ممکن است بین 1 الی 24 ساعت بطول بیانجامد.

آیا باید پنجره بازدید خودکار باز بماند؟

بله، چون در غیرا اینصورت شما نمیتوانید بازدیدی انجام دهید.

چرا بازدیدی که تو پنلم تو رنک وب نشون میده انجام شده آمارش با سایتم فرق میکنه ؟

در جواب دوستان باید بگیم که این مساله به عوامل مختلفی بستگی داره : مثل میزان تایم لود شدن سایت شما یا آمارگیر سایتتون یا … . برای این منظور بهتره شما یک صفحه html ساده با یک counter ساده نصب بکنید و تو سیستم ما قرار بدید تا میزان دقیق تری رو از نمایش بازدیدتون داشته باشید. دیر لود شدن سایت یا آمارگیر میتونه میزان خوبی برای سنجش بازدید نباشه .

آمارگیر ها:

همچنین ما آمارگیر وبگذر رو علی رغم اختلاف بازدید در ثانیه ای که باهاش داریم توصیه میکنیم یا میتونید یک شمارشگر ساده counter رو در یک صفحه ساده امتحان بکنید . این امارگیر هماهنگی بهتری برای بازدیدهای ثانیه ای با سیستم ما داره . برای رتبه الکسا فرقی نداره کدوم صفحه شما تو سیستم ما اضافه شده باشه.

(سایت هایی مثل وبگذر و … در هر 10 ثانیه یک بازدید را نشان میدهند در صورتیکه ممکن است در سیستم ما در 10 ثانیه حدود 300 بازدید از سایت شما انجام شود، پس ملاک ما همان شمارشگر مورد نظر پنل شما در سایت ماست مگر اینکه شما از یک counter ساده در سایت خود استفاده نمایید )
آیا بازدیدها ربات است یا واقعی است؟

100% واقعی است لطفا به ترافیک و رتبه الکسای خود طی روزهای آینده نگاه کنید.


بازدیدها به صورت انفجاری و فسفاژن است و در محدوده ی زمانی اندک انجام میشود و ابزارهایی مانند وبگذر و … بطور دقیق نشان نخواهند داد . معیار برای ما الکسا و گوگل است نه چیز دیگر. همه کاربرانی مثل شما هستند که برای کسب بازدید یا کسب درآمد در حال بازدید از سایتهای همدیگر هستند.

 

چرا من وقتی بازدید اتوماتیک میکنم و امتیاز کسب میکنم امتیازم ثبت نمی شود؟

هم زمان با بازدید اتوماتیک از سایت شما نیز بازدید صورت میگیرد و امتیاز شما کم می شود. در صورتی که می خواهید امتیاز شما جمع شود سایت خود را در حالت Onhold قرار دهید

آیا بازدیدکنندگان قصد خرید یا عضویت در سایت من را دارند؟

توجه کنید که این یک سیستم تعاملی برای افزایش ترافیک سایت شماست و بازدیدکتتدگان ما اغلب وبمسترند و صاحب سایت های مختلف و به منظور خرید و عضویت به سایت شما نخواهند آمد مگر اینکه واقعا جلب شوند.هدف بازدید 60 ثانیه ای از سایت شما جهت بهبود رتبه در الکسا است

آیا سایت شما امکان اسپم کردن دارد؟

خیر …به هیچ وجه ،

سایت ما بازدید کننده واقعی را به سایت شما معرفی کرده و آنها از سایت شما بازدید میکنند و آنها ایرانی هستند. اگر سایت ما قادر به اسپم کردن بود پس با وارد کردن سایتهای بزرگ همه آنها را اسپم میکردیم . اصولا این فکر مبنای علمی و درستی ندارد .

توجه:

توجه کنید که بازدید از سایت شما عملا انجام میشود و اینکار توسط افرادی دیگر که در حال بازدید اتوماتیک هستند صورت میگیرد. به نظر شما آیا وقتی شما در حال بازدید اتوماتیک هستید دارید دیگران را اسپم میکنید؟

چرا گاهی اوقات از سایت من بازدید کمتر صورت میگیرد؟

دقت کنید که احتمال دارد سایتهای سنگین در 20 ثانیه کامل باز نشوند و فرصت به ابزارهای آمار گیر ندهند.

ما بارها تاکید کردیم و خواهش کردیم سبکترین صفحه را اضافه کنید . صفحه ای که هیچ عکسی نداشته باشد. باور کنید که به نفع خودتان است. همچنین نمایش عکس را باید دوستانی که سرعت پایین دارند غیر فعال کنند . مشکل از کم بودن سرعت اینترنت کاربران است. همچنین ابزارهای آمارگیر موجود در ایران به هیچ وجه قادر به محاسبه آمار دقیق 24 ساعته سایت با تک تک جزییات نیستند.






سوالی دارید؟

اکنون به ما بپیوندید

از منوی بالا ثبت نام کرده و پس از ورود به سایت از طریق تیکت پشتیبانی سوال خود را مطرح نمایید. همچنین میتوانید حتی بدون داشتن تخصص یا داشتن وب سایت کسب درآمد کنید.




دنبال کنید

شبکه های اجتماعی

فعالیت ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.



کلیه حقوق این سایت برای رنک وب محفوظ می باشد. هر گونه کپی برداری از ظاهر این سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.