راهنمای استفاده از بازدید پنجره ای 4، 12 و 18 پنجره


1 – از طریق آیکون روبروی به پنل قدیمی ما مراجعه و درصورت نداشتن عضویت در انجا عضویت جدید ثبت نمایید. اگر قبلا عضو شده اید با همان یوزر قبلی وارد شوید.

2 – پس از ثبت نام با یوزر و پسورد خود میتوانید وارد شوید.
3 –  وارد سایت شوید پنل خود را مشاهده خواهید کرد. ( این همان پنل قدیمی افزایش بازدید پنجره ایست)
4 – از قسمت افزودن سایت ٍ سایت خود را اضافه کنید وضعیت سایت شما در حالت انتظار waiting قرار میگیرد و باید از طریق ما صحت رعایت قوانین سایت شما بررسی شود . بعد از تایید سایت شما enable میشود . ممکنه است تایید سایت تا 24 ساعت بطول بیانجامد پس صبور باشید.

(توجه: کاربران رایگان و معمولی تا 5 ادرس صفحه و کاربران ویژه pro account تا 20 ادرس صفحه میتوانند ثبت نمایند)
5 – خوب حالا کافی است “شروع بازدید اتوماتیک ” را از منو بفشارید . با این کار شما از سایتهای دیگران بازدید میکنید و امتیاز کسب کرده و به اندازه امتیازتان از سایت شما بازدید می شود . توجه کنید که به شما اجازه بازدید از سایت خود داده نشده است . یکی از انواع 4 یا 12 یا 18 پنجره را انتخاب نمایید.

6 –  با 1000 بازدید اولیه میتوانید 200 جایزه نیز دریافت کنید.
7 –  توجه کنید که از همان لحظه شروع بازدید اتومانیک توسط شما، بازدید اتوماتیک از سایت شما آغاز خواهد شد. هر چه بازدید اتوماتیک بیشتری انجام دهید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و بر اساس آن امتیازات از سایت شما بازدید صورت خواهد پذیرفت.

توجه:

 – اگر بازدیدخودکار ( 4 پنجره – 12 پنجره – 18 پنجره ) نکنید و صرفا سایت خود را ثبت کنید هیچ بازدیدی از سایت شما صورت نمیگیرد.

 – اگر اینترنت Dialup دارید به شما بازدید توسط 4 پنجره پیشنهاد میشود و اگر اینترنت پرسرعت دارید بازدید 12 یا 18 پنجره را انتخاب کنید.

 – حتما صفحات سبک تر خود را در سیستم قرار دهید تا بازدید بهتر و بیشتری از آنها صورت گیرد.

 –  فرق بین استفاده از صفحات 4 پنجره با 12 و 18 پنجره در این است که وقتی مثلا شما از 12 پنجره استفاده میکنید عملا بازدید بیشتری از سایت های دیگران میکنید (3 برابر چهار پنجره) و به همین میزان هم دیگران بازدید بیشتری از شما میکنند و سایت شما بیشتر در لیست 12 و 18 پنجره قرار میگیرد.

( 12 سه برابر 4 پنجره – 18 چهارو نیم برابر 4 پنجره) ولی امتیازات گیری هر سه حالت یکسان است.

کسانی که از 4 پنجره استفاده میکنند عملا روند طبیعی را سیر خواهند کرد ولی استفاده از 12 و 18 پنجره برای شما روند صعودی دارد.

سایر اطلاعات در این بخش





سوالی دارید؟

اکنون به ما بپیوندید

از منوی بالا ثبت نام کرده و پس از ورود به سایت از طریق تیکت پشتیبانی سوال خود را مطرح نمایید. همچنین میتوانید حتی بدون داشتن تخصص یا داشتن وب سایت کسب درآمد کنید.




دنبال کنید

شبکه های اجتماعی

فعالیت ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.



کلیه حقوق این سایت برای رنک وب محفوظ می باشد. هر گونه کپی برداری از ظاهر این سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.